PRESS RELEASE

Κωστής Φραγκούλης, CEO Franman: Ισχυρό Brand Name

March 29, 2020

Επιθυμία μου είναι η Franman να πρωταγωνιστεί πάντα και να διακρίνεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, με τις αξίες που την χαρακτηρίζουν από την ίδρυσή της

Η Franman ιδρύθηκε το 1991 και παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία εστιάζοντας στην προώθηση του ναυπηγικού εξοπλισμού, στις επισκευές πλοίων, στις υπηρεσίες ασφαλείας, στο trading ναυτιλιακού εξοπλισμού και εξαρτημάτων πλοίων, στο engineering και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες. Όταν ο Κωστής Φραγκούλης ίδρυσε την Franman, το όραμά του ήταν να επεκτείνει το πάθος του για τη θάλασσα και τη ναυτιλία σε έναν οργανισμό που θα παρείχε υψηλά επίπεδα διαφοροποιημένων υπηρεσιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Με αυτή την καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα επιχειρηματική φιλοσοφία, δημιουργήθηκε το πρώτο Trading House στην Ελλάδα, στα πρότυπα των Ιαπωνικών.

Από τα πρώτα της χρόνια η Franman εστίασε στις αγορές της Ιαπωνίας, της Ν. Κορέας και της Κίνας, αγορές στις οποίες δημιούργησε ισχυρές συνεργασίες και διευρυμένη γνώση των αγορών, η οποία αποτελεί και ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα της εταιρείας έναντι του ανταγωνισμού.

Τρεις δεκαετίες αργότερα και αυτό το πάθος μοιράζεται με όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στην Franman σήμερα. Έμπειροι επαγγελματίες, υψηλής ειδίκευσης, που υποβάλλονται σε συνεχή τεχνική και εμπορική κατάρτιση, για να παρέχουν τα υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης και υποστήριξης.

Η πρώτη εκπροσώπηση της Franman ήταν η Αμερικανική Metritape, κατασκευαστές συστημάτων tank level gauging. Σήμερα η Franman αντιπροσωπεύει 132 εταιρείες προωθώντας τον εξοπλισμό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στην Ελλάδα και σε 13 ακόμα χώρες σε περισσότερους από 600 πελάτες. Η Franman έχει λάβει πιστοποίηση ISO 9001:2015 από το 1998.

Ο κ. Κωστής Φραγκούλης, γεννήθηκε στην Αθήνα, είναι Οικονομολόγος και επιχειρηματίας από το 1988. Είναι Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Franman, τον οποίο ίδρυσε το Μάϊο του 1991. Η Franman είναι κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Το 1996 ίδρυσε την Imperium Shipmanagement S.A, η οποία είχε και διαχειριζόταν 5 φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Μετά από μια δεκαετία και ενώ η αγορά των ξηρών φορτίων άνθιζε, η εταιρεία αποφάσισε να πουλήσει τα πλοία, προκειμένου να επωφεληθεί από τις εξαιρετικά υψηλές τιμές εκείνη την εποχή.

Ο κ. Φραγκούλης είναι Κυβερνήτης και Chairman του Fundraising Committee του Propeller Club, μέλος της Ναυτιλιακής Λέσχης Πειραιά, του Ναυτικού Ομίλου της Ελλάδας, του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ, της Helmepa, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου, του Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου κ. ά. Ακολουθεί η άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη του κ. Κωστή Φραγκούλη.

Έχετε ασχοληθεί με επιτυχία και με την πλοιοκτησία και την διαχείριση μέσω της ναυτιλιακής σας εταιρείας Imperium. Θα θέλαμε την γνώμη σας για το πού οφείλεται η σταθερή πρωτιά της Ελληνικής και Ελληνόκτητης ναυτιλίας επι σειρά δεκαετιών; Πιστεύετε πως θα συνεχίσει και στο μέλλον;

Η ναυτιλία είναι στο DNA του Έλληνα. Από τα αρχαία χρόνια οι Έλληνες οργώναν τις θάλασσες και έκαναν εμπόριο με μεγάλη επιτυχία. Είμαστε ιδιαίτερα έξυπνος λαός με ανεπτυγμένο το επιχειρηματικό δαιμόνιο. Είμαστε γρήγοροι στις αποφάσεις και δεν φοβόμαστε να παίρνουμε ρίσκα. Είμαστε φιλόδοξοι και εξαιρετικοί διαπραγματευτές. Το know how της ναυτιλίας που υπάρχει στον Πειραιά είναι αντίστοιχο εκείνου της Wall Street στα χρηματοοικονομικά.

Τώρα για το αν θα συνεχίσει και στο μέλλον, είναι δύσκολο να το πούμε. Πολλοί λένε πως κάποια στιγμή η μεγάλη και συνεχής ανάπτυξη της Κίνας σε συνδυασμό με τον προστατευτισμό που την χαρακτηρίζει, θα οδηγήσει και την ναυτιλία της στην πρώτη θέση. Εξάλλου σε αριθμό πλοίων είναι αρκετά μπροστά μας. Στο DWT είμαστε πρώτοι εμείς. Όμως και αν αυτό συμβεί, είναι απολύτως σίγουρο πως εμείς θα συνεχίσουμε να πρωταγωνιστούμε και να είμαστε στην πρώτη τριάδα. Το πιο πιθανό νούμερο δύο. Αυτό θα εξακολουθεί να είναι μια τεράστια επιτυχία. Θα δείξει το μέλλον.

Ο πατέρας σας υπήρξε ένας από τους στενότερους συνεργάτες του Σταύρου Νιάρχου. Έχει γίνει πλέον μύθος η επιχειρηματική του κόντρα με τον Ωνάση, η διασημότητα που απέκτησαν και το πως μεγαλούργησαν και οι δύο στην διεθνή ναυτιλία.

Ναι πράγματι, ο πατέρας μου υπήρξε στενός συνεργάτης του αείμνηστου Σταύρου Νιάρχου για 50 χρόνια. Τα τελευταία 20 σαν ο επικεφαλής του shipping. Λογικό ήταν να υπάρχει επιχειρηματική κόντρα μεταξύ τους, αφού ηταν συνομήλικοι δύο τόσο μεγάλοι και σημαντικοί επιχειρηματίες. Έγιναν διάσημοι γιατί έφτασαν πολύ ψηλά σε πολύ συντομο χρονικό διάστημα και γιατί υπήρξαν και οι δύο διεθνείς jet setters. Όμως θέλω να σταθώ σε κάτι άλλο που θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό. Αυτοί οι δύο πολύ μεγάλοι Έλληνες εφοπλιστές, pioneers των super tankers και των σημαιών ευκαιρίας, χάραξαν τον δρόμο της πρωτιάς που έχει η Ελληνική ναυτιλία σήμερα. Φανταστείτε πως ο Νιάρχος έκτιζε μόνο, δεν αγόραζε second hand. Μισό αιώνα πριν είχαν ήδη δημιουργήσει πολύ μεγάλους και μοντέρνους στόλους, με νέες κατασκεύες πλοίων προηγμένης για την εποχή τους τεχνολογίας, ενώ οι εταιρείες τους ήταν γνωστές για το εξαιρετικό management που ακολουθούσαν. Οι Νιάρχος και Ωνάσης πρωταγωνίστησαν διεθνώς και έδειξαν τον δρόμο της πρωτιάς στις επόμενες γενιές. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη κληρονομιά που άφησαν.

Γιατί οι Έλληνες εξακολουθούν να προηγούνται στις ναυπηγήσεις και τις αγορές second hand; Μήπως επειδή οι τιμές των πλοίων κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα;

Επειδή απλά γνωρίζουν καλύτερα από τον καθέναν να ξεχωρίζουν την ευκαιρία, να αγοράζουν χαμηλά και να πουλάνε υψηλά. Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι οι καλύτεροι asset players. Πολύ καλοί στο management, αλλά στο asset play είναι μοναδικοί. Είναι πάντα οι πρώτοι που ανοίγουν τον δρόμο στα newbuildings και μετά ακολουθούν όλοι οι υπόλοιποι. Βέβαια η ναυτιλία μας έχει γίνει τα τελευταία 15 χρόνια ιδιαίτερα ποιοτική και οι ‘Ελληνες πλοιοκτήτες θέλουν εκτός από τον πρώτο σε δύναμη στόλο να ελέγχουν και έναν από τους πιο μοντέρνους.

Μέχρι πρότινος ο Ελληνικός εφοπλισμός υπήρξε το κόκκινο πανί των πολιτικών ηγεσιών για τους γνωστούς λόγους. Πέραν των βερμπαλισμών, που έχουν τώρα περιορισθεί στον συνδικαλιστικό μόνο κλάδο, ασκείται σωστή ναυτιλιακή πολιτική;

Ελληνικός εφοπλισμός έχει πολεμηθεί και κατηγορηθεί άδικα τις πιο πολλές φορές. Δυστυχώς δεν είχε την υποστήριξη που έπρεπε να έχει από τις ελληνικές κυβερνήσεις. Εδω μέχρι πρόσφατα, στην δεκαετία που διανύουμε, υπήρξε κυβερνητικό σχήμα, χωρίς υπουργείο ναυτιλίας. Παραδόξως και προς μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη η τωρινή κυβέρνηση υποστήριξε τα συμφέροντα των εφοπλιστών μας και ακολούθησε μια πολύ θετική ναυτιλιακή πολιτική. Είναι κάτι που το επεσήμανε σε πρόσφατο γεύμα εργασίας της ναυτιλιακής λέσχης ο κ. Πάνος Λασκαρίδης και το παραδέχθηκε και ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης της Νέας Δημοκρατίας. Ελπίζω αυτό να συνεχιστεί και στο μέλλον από όλες τις κυβερνήσεις γιατί το χρειάζεται η ναυτιλία. Χρειαζόμαστε ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τα ναυτιλιακά στην Βουλή και στην Ευρώπη. Άνθρωποι σαν τον δικό μας Γιώργο Ξηραδάκη που είμαι σίγουρος πως θα τον δούμε μέλος του επόμενου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η ημέρα ξεκινάει με το πρωϊνό meeting του Management Team

Γιατί τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δεν προβάλλουν τα επιτεύγματα της ναυτιλίας, που αποτελούν ίσως την λυδία λίθο για την επίλυση της ελληνικής κρίσεως;

Την ίδια απορία εχω κι εγώ οπότε δεν μπορώ να απαντήσω το ερώτημα σας. Υπάρχει μια μόνο εκπομπή για την ναυτιλία μας στην ελληνική τηλεόραση και αυτή στο κανάλι της Βουλής που έχει πολύ χαμηλή τηλεθέαση. Όπως και στο ραδιόφωνο μια εκπομπή για την ναυτιλία, σε ιντερνετικό σταθμό. Εξαιρετικές

εκπομπές και οι δύο. Το περίεργο είναι πως πλοιοκτήτες ελέγχουν τηλεοπτικά κανάλια. Φαίνεται όμως πως η ναυτιλία μας δεν “πουλάει”. Ασχετα όμως από αυτό και επειδή είναι μια τεράστια βιομηχανία για τον τόπο μας, θα πρέπει να την προβάλλουμε και να μαθαίνει ο κόσμος τις επιτυχίες. Γιατί εμείς που βρισκόμαστε στον χώρο το θεωρούμε δεδομένο αλλα δεν είναι. Ειδικά τα νέα παιδιά, οι εικοσάρηδες δεν γνωρίζουν. Ειναι πολύ σημαντικό οι νέοι μας να γνωρίζουν πως είμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές σε μια βιομηχανία. Αυτό θα τους εμπνεύσει να βάλουν υψηλούς στόχους σε ό,τι κάνουν και αυτοί και να κυνηγήσουν την επιτυχία και την διάκριση. Επίσης πρέπει να προσελκύσουμε τα νέα παιδιά στην ναυτιλία αλλά και την περιναυτιλία, μια εξίσου πολύ μεγάλη αγορά στην Ελλάδα.

Με τον ανηψιό του, Γιώργο Ευστρατιάδη, από τα νέα δυναμικά και ανερχόμενα στελέχη της Franman.

Με το ‘’one stop shop philosophy’’ και το ‘’Trading House concept’’ που ακολουθήσατε υπήρξατε καινοτόμος στην ελληνική αγορά.

Είναι αλήθεια πως είμασταν καινοτόμοι στην δική μας αγορά, όχι όμως στην παγκόσμια. Ουσιαστικά ακολουθήσαμε το πρότυπο των Ιαπωνικών trading houses. Δηλαδή το να προσφέρεις πολλαπλές υπηρεσίες στους πελάτες σου. Αυτό το μοντέλο σήμερα είναι αρκετά διαδεδομένο αλλά πρίν από 25 χρόνια ήταν πρωτοπόρο στην αγορά μας. Πάνω σε αυτό το μοντέλο στηρίχτηκε η ανάπτυξη μας καθώς και στην τεχνογνωσία και τα προιόντα που «εισάγαμε» από τις αγορές της νοτιανατολικής Ασίας και της Κίνας. Ενα know how που αποτελεί το μεγάλο μας κεφάλαιο μαζί με τα ισχυρά συμβόλαια μας.

Γνωρίζετε όσο λίγοι τις αγορές της Άπω Ανατολής και της Κίνας. Λένε ότι ανταγωνισμός σε κάθε πεδίο, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας, έρχεται ex orientis. Είναι αλήθεια αυτό; Και πώς θα τον αντιμετωπίσουν οι Έλληνες της ναυτιλίας;

Τις αγορές αυτές πράγματι τις γνωρίζω γιατί έχουμε περί τις 100 συνεργασίες σε αυτές τις τρείς χώρες και παρουσία άνω των 25 ετών. Μόνο στην Ιαπωνία έχω ταξιδέψει πάνω από 50 φορές. Πλήν λοιπόν της Αμερικής, ο ανταγωνισμός για την ναυτιλία μας έρχεται από Κίνα, Ιαπωνία και Ν. Κορέα. Λογικό αφού και οι τρεις είναι μεγάλες ναυτιλιακές δυνάμεις, ειδικά οι δύο πρώτες, νούμερο δύο και νούμερο τρία, ενώ και οι τρείς είναι πρώτες και ως κατασκευαστές νέων πλοίων και ως κατασκευαστές εξοπλισμού. Να πούμε τέλος και για τις μεταφορικές ανάγκες τους ως εισαγωγείς και εξαγωγείς που είναι τεράστιες και με τον προστατευτισμό που προανέφερα, ενισχύονται σαν ναυτιλιακές δυνάμεις και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση της δικής μας ναυτιλίας. Με την ανταγωνιστικότητα και την δυναμική μας και τις απαραίτητες συνεργίες θα το αντιμετωπίσουμε. Ίσως όπως προανέφερα δεν μπορέσουμε να διατηρήσουμε την πρωτιά μας έναντι της Κίνας, η οποία λογικά θα είναι και η μελλοντική πρώτη οικονομία στον κόσμο.

Με την Ann Essman, πρώην Aντιπρόεδρο της Αμερικάνικης METRITAPE, στα 25 χρόνια της Franman.

Είστε ένας διεθνής επιχειρηματίας με βαθιά γνώση των διαμεσολαβήσεων στις ναυτιλιακές αγορές και ηγείστε ενός δυνατού brand name εδώ και τρείς δεκαετίες, με αναγνώριση τόσο εντός Ελλάδος όσο και εκτός. Ποιές ηταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε όλα αυτά τα χρόνια;

Η διαμεσολάβηση στην ναυτιλία απαιτεί γνώση, εμπειρία και ταλέντο. Είναι μεγάλη ικανοποίηση για μένα να έχω δημιουργήσει ένα brand που εχει γίνει γνωστό διεθνώς και χαίρει εκτίμησης. Σίγουρα μια επιχείρηση αντιμετωπίζει καθημερινά πολύ σημαντικά προβλήματα, ειδικά όταν δραστηριοποιείται στην Ελλάδα που είναι μη ανταγωνιστική και έχει υψηλή φορολογία. Ειναι πολλές οι μεγάλες προκλήσεις. Αναφορικά θα αναφέρω τις 3 μεγάλες κρίσεις την ναυτιλίας στα 28 χρόνια πορείας μας, το να εξελίσσεσαι και να βρίσκεις νέους τρόπους για να παραμένεις ανταγωνιστικός, χρήσιμος και απαραίτητος στους πελάτες σου, να διατηρείς μακροχρόνιες συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες, όπου βάλεσαι και από «εσωτερικό» αλλά και «εξωτερικό» ανταγωνισμό, η μη ύπαρξη τραπεζικής χρηματοδότησης για τον δικό μας κλάδο. Βέβαια και το να προστατεύεις και ένα brand name που έχεις κτίσει με πολύ κόπο και ιδρώτα από πολλές δυσκολίες για τις οποίες μπορεί να μην έχεις καμμία ευθύνη. Όπως μια παρτίδα ελαττωματικών ανταλλακτικών ή έναν υπάλληλό σου που μπορεί να φερθεί επιπόλαια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια περίπτωση κάποια παραμονή Χριστουγέννων που λόγω ημέρας μια υπάλληλός μας, θεώρησε πως δεν χρειαζόταν να ανταποκριθεί σε επίμονες απαιτήσεις ενός πελάτη μας και κατάφερε να διακόψει την συνεργασία μας για μια ολόκληρη δεκαετία. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό σαν CEO, να είμαι πάντα παρών και να παρακολουθώ τα πάντα.

Αντιπροσωπεύετε πάνω από 130 ναυτιλιακούς οίκους του εξωτερικού και εξυπηρετείτε περίπου 450 ελληνικές ναυτιλιακές σε μόνιμη βάση. Πόσο σημαντικός είναι ακόμα ο ρόλος του ενδιάμεσου; Οι Έλληνες πλοιοκτήτες στηρίζουν τις ελληνικές εταιρείες σαν την δική σας;

Η πορεία και ανάπτυξη μας δείχνει πως ο ρόλος του διαμεσολαβητή εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικός στην ναυτιλία. Η Franman έχει μια πορεία σταθερά ανοδική από την ίδρυση της. Αν είμασταν σε πτωτική τροχιά θα προβληματιζόμουν. Χθές ειχα αυτή την συζήτηση και με έναν πολύ καλό μου φίλο shipbroker και καταλήξαμε και οι δύο στο ιδιο συμπέρασμα. Η αλήθεια είναι πως ο Έλληνας πλοιοκτήτης δεν στηρίζει την ελληνική εταιρεία λόγω κοινής καταγωγής. Θα πάει όπου του λέει το συμφέρον του. Και πολύ καλά κάνει. Για αυτό και είναι καλός και ανταγωνιστικός manager και πρώτος παγκοσμίως. Υπάρχει πολύ καλός μας πελάτης στον οποίο προωθήσαμε πάνω από 150 ηλεκτρομηχανές σε newbuildings, ο οποίος πήγε σε άλλο προμηθευτή για τα ανταλλακτικά τους επειδή κατάφερε να πάρει ένα 1% παραπάνω έκπτωση. Εδώ βέβαια θέλει προσοχή γιατί πρέπει να τα συνυπολογίζεις όλα σε μια εξίσωση. Όταν κάποια στιγμή ο ίδιος πελάτης αντιμετώπισε ένα πολύ σοβαρό θέμα, καταφέραμε να τον γλυτώσουμε από ένα claim μερικών εκατομμυρίων, πράγμα που δεν θα μπορούσε να του δώσει ο ανταγωνιστής μας που προσπάθησε να μας «κλέψει» τον καλό μας πελάτη.

«Στην ομιλία του ως Governor και Chairman του Fundraising Committee του Propeller Club, στα Amver Awards 2018»

H Franman εκπροσωπεί μεγάλους οίκους της ναυτιλίας, όπως οι όμιλοι Yanmar, Kangrim, Kobe Steel, Veolia, Honeywell κ.α. με επιτυχία και για πολλά χρόνια. Ποιό είναι το μυστικό στις καλές και μακροχρόνιες συνεργασίες;

Πιστεύω πως το πιο σημαντικό πράγμα σε ότι κάνουμε είναι η διάρκεια. Η πρόσκαιρη επιτυχία μπορεί να έρθει και χάρη στην τύχη ή σε κάποιες ευνοικές περιστάσεις. Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι βέβαια και η επιτυχία σε μία συνεργασία αλλά περισσότερο από όλα μετράει η διάρκεια σε αυτή την επιτυχημένη συνεργασία. Κάτι που δεν είναι εύκολο και απαιτεί συνεχή προσπάθεια, υπομονή και επιμονή. Οπότε σίγουρα για εμάς είναι πολύ θετικό το ότι έχουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με πολύ μεγάλους Ομίλους. Ένα καλό παράδειγμα είναι η Yanmar την οποία εκπροσωπούμε από το 1996. Θα έλεγα πως όλες οι βασικές μας συνεργασίες, ξεπερνούν τα 20 χρόνια. Εδώ να σημειώσω πως και οι κοντινοί μου συνεργάτες όπως οι 4 διευθυντές μου, Στάθης Αρμάος, Γιάννης Παπαζαφειρίου, Βελισσάριος Σαμψώνης και Βαγγέλης Μουρίκης είναι κατά μέσο όρο δίπλα μου περίπου 25 χρόνια. Το ίδιο και η προσωπική μου βοηθός Βίκυ Ζώη-Κωνσταντάκου.

Με τον Πρόεδρο της Yanmar Engineering, Shoichi Ueda, σε παλαιότερη βράβευση της Franman

Μιλήστε μας για την «περιναυτιλία», μια αγορά οπου η εταιρεία σας κατέχει ηγετική θέση.

Η βιομηχανία της ναυτιλίας εξυπηρετείται από εταιρείες που ανήκουν στην λεγόμενη ΄΄περιναυτιλία’’. Όπως τραπεζίτες, ναυλομεσίτες, ναυπηγεία, κατασκευαστές, νηογνώμονες, τροφοδότες, trading houses κλπ. Είναι μια τεράστια αγορά που χωρίς αυτήν δεν μπορεί να λειτουργήσει η ναυτιλία. Εντός και εκτός Ελλάδος. Είναι και αυτή μια αγορά που πρέπει να προσέξει το κράτος μας γιατι μπορεί η χώρα μας να γίνει κι εδώ ένα πολύ μεγαλύτερο hub και να δημιουργηθούν πολλές νέες θέσεις εργασίας που τόσο χρειάζεται η οικονομία μας. Αυτό που μπορώ να σας πω κατηγορηματικά είναι πως δεν έχει ενδιαφερθεί κανείς να μελετήσει σοβαρά τις προοπτικές αυτής της αγοράς και να δημιουργήσει κίνητρα και παροχές ώστε να αναπτυχθεί. Εξαίρεση αποτελούν οι ναυλομεσιτικές και τα ναυπηγεία. Πρέπει όμως να ακολουθηθεί μια ενιαία πολιτική και είμαι πεπεισμένος πως τα αποτελέσματα θα είναι εκπληκτικά.

Σαν Ιδρυτής και Πρόεδρος της Franman ποιο είναι το όραμα σας και ποιοι οι μελλοντικοί σας στόχοι;

Επιθυμία μου είναι η Franman να πρωταγωνιστεί πάντα και να διακρίνεται τόσο στο εσωτερικό οσο και στο εξωτερικό, με τις αξίες που την χαρακτηρίζουν και την διακρίνουν από την ίδρυση της. Έχω επαναλάβει αρκετές φορές πως δεν ειμαι υπερήφανος μόνο για όσα έχουμε πετύχει αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο τα πετύχαμε. Θέλω να είμαστε πάντα μπροστά και καινοτόμοι και να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στους πελάτες μας. Προσδοκούμε την υγιή ανάπτυξη, μέσω μελετημένου σχεδιασμού και εξετάζουμε πάντα με προσοχή νέες δραστηριότητες ώστε να είμαστε πάντα μπροστά και ποτέ πίσω. Ειναι κάτι που λέω συνέχεια στους συνεργάτες μου πως πρέπει να εξελισσόμαστε συνεχώς και να μην καθησυχάζουμε ποτέ. Μόνο έτσι μπορούμε να ατενίζουμε το μέλλον με σιγουριά και αισιοδοξία.

Με το διοικητικό Συμβούλιο του Propeller Club, στα Lloyd’s List Greek Shipping Awards 2018 και το βραβείο “Piraeus International Center Award”, που τους απενεμήθη.

Είστε Κυβερνήτης στο Propeller Club και επικεφαλής του Fundraising Committee. Μιλήστε μας για το Club και τους λόγους της επιτυχημένης πορείας του.

Ανήκω στην οικογένεια του Propeller Club, Port of Piraeus, από το 2000. Ειμαι ισόβιο μέλος και από τον Μαίο του 2017 αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά του και εκλέχθηκα στο Δ.Σ. Ο φίλος Γιώργος Ξηραδάκης ηταν η αιτία που αποφάσισα να ασχοληθώ γιατι παρακολουθούσα την εξαιρετική δουλειά που είχε κάνει αυτός και οι άξιοι Κυβερνήτες του. Κατάφεραν να απογειώσουν το club και να του δώσουν άλλη διάσταση. Από ένα σωματείο με εσωστρέφεια και μικρή συμμετοχή στα κοινά, έγινε αυτό που είναι σήμερα, ένα ιδιαίτερα δυναμικό σωματείο, που χαρακτηρίζεται πλέον από εξωστρέφεια, στηρίζει την ελληνική κοινωνία και προσφέρει πολύ σημαντικό έργο. Είμαστε το πιο παλαιό κοινωνικό club της ναυτιλίας και ειμαι σίγουρος πως έχουμε ακόμα πολλά να δώσουμε. Πέρα από τον Γιώργο που είναι ένας πολύ χαρισματικός και πανάξιος Πρόεδρος, έχουμε ένα εξαιρετικό Board που αποτελείται από πολύ διακεκριμένους και άξιους επαγγελματίες στο χώρο της ναυτιλίας, με μεγάλη διάθεση να προσφέρουν. Σαν Fundraising Committee καταφέραμε πολύ μεγάλες αυξήσεις στα έσοδα μας, στις δύο τελευταίες χρήσεις που ήμουν επικεφαλής και αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί γιατι μας δίνει την δυνατότητα να πετυχαίνουμε τους σκοπούς μας και να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε περισσότερα στην ελληνική κοινωνία.

Με τον πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Geoffrey Pyatt και τον Γιώργο Ξηραδάκη. Χρειαζόμαστε ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τα ναυτιλιακά στην Βουλή και στην Ευρώπη. Άνθρωποι σαν τον δικό μας Γιώργο Ξηραδάκη που ειμαι σίγουρος πως θα τον δούμε μέλος του επόμενου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.


Source: https://issuu.com/duken/docs/nafs_march_2019

x

FRANMAN 公司简介

自1991年以来,Franman为航运业提供广泛的服务,专注于造船设备、零备件、船舶维修、服务、咨询、燃料与安全服务。 Costis J.Frangoulis先生成立Franman时的愿景是将其毕生对海洋与航运的热爱投入到一个能够为航运业提供高水平的多元化服务的组织中。 三十年后的今天,这份热爱与痴迷被Franman公司的全体员工所分享。资深与经验丰富的专家们经过不断的技术与商业培训,能够提供高水平的服务与支持。Franman的首次代理是来自美国的油箱液位测量系统的制造商——Metritape公司。 如今,Franman已是航运业多元化服务的领军供应商,并以代理与推广航运业130多家领军企业为荣,且以每年为600多家航运公司提供服务而自豪。

x

FRANMAN会社プロフィール

1991年以来、Franmanは造船機器、スペアパーツ、船舶修理、サービス、コンサルティング、バンカーおよびセキュリティサービスに焦点を当て、海運業界に幅広いサービスを提供してきました。

コスティス・J・フラングリスがFranmanを設立したときの彼のビジョンは、生涯にわたる海への執念と運送業を組織にまで拡大し、海運業界にハイレベルで多種多様なサービスを提供することでした。

30年後の今、この執念はFranman を構成するすべての人々に共有されています。最高水準のサービスとサポートを提供するために、継続的な技術的・商業的トレーニングを受けた、高い技術を持つ経験豊富なプロフェッショナルたちがいます。Franmanの最初の代表的な実績は、タンクレベルのゲージングシステムメーカーである米国のMetritapeでした。

今日、Franmanは海運業界に多様なサービスを提供するリーディングカンパニーであり、海運業界の130社以上の有力企業を代表して推進し、毎年600社以上の海運会社に奉仕していることを誇りとしています。

x

FRANMAN 회사 프로필

1991년부터 Franman은 조선 장비, 예비 부품, 선박 수리, 서비스, 컨설팅, 석탄 저장고 및 보안 서비스에 중점을 두고 해운업계에 광범위한 서비스를 제공했습니다. Costis J. Frangoulis가 Franman을 설립했을 때, 그의 비전은 바다와 운송업에 대한 자신의 평생의 소원을 해운업계에 다양한 수준의 서비스를 제공하는 조직으로 확대하는 것이었습니다.

30년 후 현재 Franman의 모든 구성원들은 이 소원을 공유합니다. 최고의 서비스와 지원을 제공하기 위해 고도의 자격을 갖춘 경험이 풍부한 전문가가 지속적인 기술 및 상업 교육을 받고 있습니다. Franman의 첫 번째 대리인은 탱크 수위 측정 시스템 제조업체인 미국의 Metritape였습니다.

현재, Franman은 해운업계에 다양한 서비스를 제공하는 선도적인 업체이며 해운업계에서 130개 이상의 주요 기업을 대표하고 홍보하며 매년 600개 이상의 해운 회사에 서비스를 제공하고 있습니다.